Shopping

Vart på Allum idag med Vanessa, :)<3
Asss skönt där inne man slipper att bli överhettad, ett stort + för det!
Det blev ett en tröja (99 kr)  från bikbok på rean, inte överdrivet fin,
 men helt ok.
Vanessa öste och köpte ett par skor för 600kr och lite andra saker. Efter några timmars shopping  åt vi  lunch på ett ställe som hette paprika (tror jag^^) Jättegoa baguetter hade dom där iad, som kom rätt från ugnen.

På vägen hem, för attt orka upp för alla backar så unnade jag mig en glass, mumsit värme i den här värmen.

Just det ja, i morse så stack jag, mamma och brosh till banken för attt skaffa mastercard till oss,  så snart får jag ett sånt+ett id-kort. Tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Aww tack så jättemycket jag blir alldeles rörd, vad glad jag blir :-) Kramar till dig!

2009-06-30 @ 17:07:20
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0