kallaballik

Pappa, Olof & Filip åkte i väg till småland idag pga att Filip ska till Hultsfredsfestivalen. Hoppas han får det kul, tydligen va det inga bra band med i år, medans på peace and love, fanns det en hel bunt av bra band.
Kvar här hemma är jag, mamma och pepsi, sköönt då är det killfritt.

Så vid 11 tiden gav vi oss iväg till härlandatjärn för att gå en liten hundpromenad och sedn äta glass, mumsigt för nu har det blivit riktigt varmt ute, solen skiner för fullt. Det var faktiskt lite kallaballik i härlandatjänr, för det låg en man där och snarkade och dom visste inte riktigt om han hade fått ett epelisianfall lr om han  låg i koma lr nått. Men tillslut gick dom som stod i kiosken fram och puffade lite på honom, han var helt okej, Mannen hade bara sovit där för att han hade separerat från sin sambo och lägenheten stod på henne, så han hade ingenstans att bo...

Lite tankar&sånt:
Har pratat med mamma idag om att jag vill läsa utomlands ett år, jag vet att det är ganska långt kvar till jag kan göra det men endå det är ganska bra att kolla upp lite om sånt. Mamma sa då att jag får välja att åka på språkresa eller läsa utomlands och jag vet inte riktigt vad jag vill... det är ju ganska långt kvar tills jag får läsa utomlands men
endå. 
Om jag läöser utomlands så ska jag gå på en svenskskola så att jag slipper gå om ett år. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0