Utkast: In i ...

In i den sista miinuten precis innan Mamma gick frågande hon mig om jag ville följa med in till stan så att hon kunde klippa mig. Så nu har jag fixat till mitt hår och allt det slitna är borta.
Efter klippningen bestämde jag mig för att alldelles själv möta sommarrean!
Det fanns verkligen mkt fint, önskar att jag hade pengar nu! Det kändes som om man gick miste massor av rea prylar nu. 150 spänn kommer man inte så långt på. Efter attt ha "minglat" runt i staden i si så där 3½ timme, så bestämde jag mig för att dra mig hemåt. Vid prima så mötte Melina upp mig, tack för att du finns och påminner mig, haha jag kan ju vara lite snurrig ibland, hade helt glömt bort att det var match idag. Ett stort tack tiill dig för at du påminde mig.(:<3
Matchen slutade 4-2 till oss, grymt bra jobbat, nu visar vi verkligen formen inför gothia!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0