Kortet har kommit

Idag har jag äntligen fått mitt kort! (: "jag är lycklig"
Så i förmiddags var jag&olof och fixade ett kort på oss till våra Id-kort, väldigt dyra foton tycker jag det va. Det kostade 448kr för oss båda tillsammans... Men Förhoppningsvis dyker Id-korten upp snart i brevlådan.
men lyckan har inte varat så länge, för just nu har jag dåndimpen på kortet, det funkart typ inte att registrera det:@
Aja jag får väll be någon smartperson om hjälp och så kommer det säkert gå på ett vips.


hänt idag:
Vid ett tiden idag åkte jag, melina och frida till kåsjön och badade. Väldigt skönt det kändes nästan som om det var varmare i vattnet än på land, vissa stunder.
Ett stort plus idag är att jag vågade hoppa från 5:a , tror jag har hoppat från den någon annan gång. Men jag har förträngt det. Varje gång jag hoppade från 5:an tänkte jag; ska jag verkligen hoppa? ska jag? gör det bara! hoppa!
När man vl hoppar så är det bland det härligaste som finns för man tänker på ingenting, man bara väntar på att slå ner i vattnet...

Stora kramar
från Elin


Kommentarer
Postat av: frida

Erkänn :D JAg fick typ ångest innan ja hoppade haha XD Men jag menade inte att det var ditt fel bara så du vet ;P o erkänn, den låten äger sönder alla andra :D nästan xD

2009-07-03 @ 19:33:16
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0