idag

Bakade kladdmuffins med Olof, kan inte precis säga att de  blev kladdiga, men goa' blev dem! Det är huvudsaken.
Till mat blev det pannkakor och muffins, väldigt gott, var så längesedan jag åt pannkakor, muffins för den delen med.
Utomhus håller pappa på och gräver ett långt håll, till något, vet inte riktigt vad, så innan lunchen hjälpte jag till att bära sten...
Senare ikväll blir det fotbollsträning, det ska bli skönt även fast det regnar.

Jag är bara tvungen att skriva det här som jag läste på en blogg, det handlar om att hon vill gå ner i vikt och det är väll bra. Men sen så läste jag ens kommentar att hon ville väga 50 kg (helst 48 kg) ...  Jag fattar inte hur man tänker då, okej jag vet inte hur lång hon är men endå, 48 kg är ingenting.

Kommentarer
Postat av: frida

oj shit ;o Men erkänn det är gott me pannkakor ibland ^^



Men ursäkta mitt störda inlägg, haha XD Kolla facebook på savnte/anette bilden så fattar du :P

2009-07-09 @ 17:21:02
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0