Fixat

Har precis ätit lasange, kanske inte det bästa att äta om man inte gillar ost... men aja.
Innan det, var jag nere i affären och hämtade ut ett inloggningskort... så äntligen funkar mitt betalkort.

Nu till en helt annan sak:
När jag loggade in å blogg.se kom fanns det en text där det stod, grattis du är den 999 999 som loggar in idag/besöker, om du är utvald "klicka här"...
och då kunde man medverka i en tävling, haha men feg som jag är vill jag inte medverka i den ifall det är något skumt med den -.-.

Dagen till ära hade jag tänkt göra något med Ln, men tyvärr så är hon sjuk... så nu vilar hon upp sig inför gothia cup(:
krya på dej!<3


Kommentarer
Postat av: Moa

det stod så när jag gick in på blogg.se också! två gånger till och med x)

2009-07-08 @ 19:43:06
Postat av: frida

HAHA vi åt också lasagne idag :D Fast till skillnad från dig (ostmackaostmackaostmacka) så tycker jag det är asgott ^^

2009-07-08 @ 20:05:35
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0